BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 9, 2008

终于。。。

结束了。。。
什么都结束了。。。
痛苦。。。
伤心。。。
和担心。。。
都结束了。。。
他甚至不想挽回我。。。
我想,
他也不会发觉我的痛苦。。。
每天只会给借口
每天只会骗我。。。
我只要他挽回,
我就会等他。
我只要他诚实,
我就会等他。

我还傻傻得一直等待。。。
等他回头看我。。。
为他而哭。。。

这是我写的短讯:
"well then,
i'll tell you here then.
From now onward,
i'm not your dear not your gf anymore.
You dont hv to worry bout me or care for me anymore.
That's all..."

而这是他的回复:
"ok.."

5 comments:

Apple said...

这种人算了吧~~~
身为你的朋友,
我依然是那句。。。
早分早好!!
既然他都可以那样的伤害你~~
那为什么还有顾虑他的感受呢!!

天使 said...

虽然知道你很伤心。。。
可是我想说的是:
恭喜你。。。
你失去的,只是不爱你的垃圾。。。
他失去的,是一个真心爱过他的人。。。

为什么说[真心爱过]?
因为当你放下一切后,你就不会再爱他。。。
这种人,不值得你爱他,不值得你为他而哭。。。
以后或许你会笑着看回这篇文章。。。
相信我,下一个男人会更好~~^^

M.S. a.k.a Miss O said...

谢谢。。。
苹果和天使。。。

Anonymous said...

hi oli..
there is nothing to depressed of.
short pain is better than long pain =)
you always have your friends around you & ME
miss shopping with you today...
tiring but pretty fun ^^
when you got time,feel free to sms me ya and we lepak at pyramid again & yam cha in ZEN..
hehe

Dante Rick said...

HOr!!! go out with that Raw chick, Chester dint tell me la!! lol... oli. dont worry. me n chester chick will cheer u up de. ^^